utesneni kabelu

Jan.Novak jan.novak@dacicko.com
Čtvrtek Leden 5 17:40:32 CET 2006

Při pokojové teplotě guma samovolně vulkanizuje týdny až měsíce. Při
profivýrobě se používají teploty 200-300°C (a tlak), ale pokud
nepotřebujete "superpružnou" gumu (což u průchodky nebude kritické),
stačí teploty cca nad 80-110°C (pak to vulkanizuje pár hodin, což nemusí
až tolik vadit). Pokud to bude alespoň trochu "zmáčklé" do nějakého
tvaru, je to ještě lepší  (jinak se na povrchu dělá taková zatvrdlá
vrstvička). Nejlepší je to vyzkoušet.

S pozdravem

       Jan Novák