cena zasilky z USA

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Leden 5 16:34:01 CET 2006

Pokud už jste to neobjednal, zkuste již zmíněný Amtek. Mám s nimi ty
nejlepší zkušenosti, pokud se týká cen, rychlosti dodávek atd. Dokonce
pro Analog vyřizují i vzorky, člověk si odklepne vzorky u Analogů na
Webu a během několika dnů se z Amteku sami ozvou, že vzorky jsou
připravené.

Pokud jste si to už objednal u Analog Devices přímo, tak cena dopravného
záleží na tom, jak to pošlou. Pokud letecky, tak to bude cca. 10-20
dolarů. Pokud to pošlou kurýrem, může se to prodražit na pár desítek
dolarů (odhadem 50-80).
Clo je pokud vím zanedbatelné, ale z celkové ceny (včetně dopravného)
zaplatíte 19% DPH.

Zdraví PavelK