DCF prijimac od Conrada

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Leden 5 00:36:50 CET 2006

GPS over NET? Na ture v cudzich horach?
OK, k DCF. Kto by povedal, ze skonci OMA alebo lepsie HSF?
Nemienim sa tahat za slovicka alebo nekonstruktivne hadat, ale "ale
verte tomu, ze XXX jen tak neskonci" nie je argument a firmy, co stoja
na vysielani cudzich vysielatelov snad nejaky nazor na toto maju...

miro

http://www.leunig.de/_en/_pro/radio-controlled-clock/funkuhren_DCF77_TDF.htm