Dalkove studium na VS (už hodně OT)

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Středa Leden 4 20:04:53 CET 2006

Ale být stravenková agentura je dobrej kšeft .. natisknete papírek za
pár halířu, prodáte jej firmě za 40 korun, ta jej prodá zaměstnanci za
20, zbytek si odečte, ten si zajde do hospody na jídlo, za který dá
stravenky naškudlený za týden a majitel hospody ty stravenky prodá zpět
agentuře za 35 korun. Když jsem dělal brigády jako číšník u známýho, tak
jsme majiteli dělali radost tím, že jsme stravenky měnili za cash 1:1 a
za papírky chodili chlastat ke konkurenci ;)... pro obchod je to stejně
nevýhodnej kšeft, jako brát kreditky, bohužel je to trend, takže stačí
jednou odmítnout a "postiženého", případně jeho rodinu, kolegy, atd. už
u sebe neuvidí ... a pořád platí: "lepší blbej kšeft, než žádnej".

T.V.