zahada s Tesla 813 A

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Středa Leden 4 19:57:02 CET 2006

Puvodni   zprava   "Re:   zahada   s   Tesla   813   A"  od  "Vladimir  Franek
(hw-list@list.hw.cz)" z 4. ledna 2006, 19:19:51,
msgid:016c01c6115b$747e7ae0$4901a8c0@franek1g1 (1331 bajtu):

VF> Zdravim,
VF> sice pisete, ze jste laik, ale usudek mate spravny.

Na to stacil selsky rozum, max. tak troska logiky, IMHO ;)

OT:  pred ctyrmi lety jsem se dostal (vlastne "omylem") na VUT FEKT. V te dobe
(po  gymplu)  bylo  elektro  dost mimo me zajmy (programovani), takze jsem zde
vydrzel  jen  pulku prvniho semestru. Moje jedine elektrotechnicke vzdelani je
tedy na urovni gymplu (uroven "tranzistor to jsou vlastne dve spojedne diody")
plus vyhlaska 50 z FEKTu ;)

Posledni  dobou  jsem se ale zacal o tento obor zajimat (a zacalo me mrzet, ze
jsem  na  FEKTu  nevydrzel).  Pres  2 roky ctu tuto konferenci a myslim, ze mi
zatim  dala  uplne  nejvice.  Ackoliv  odebiram  vice  emailovych  konferenci
(predevsim   tedy programovani), pouzivam je jen ke sve potrebe, na HW-news se
ale vzdy tesim a hltam to jako beletrii ;)

VF> Antena jsou kabely kolem

To  jiste,  to mi jasne bylo, ale nebylo mi jasne, jaktoze to dokaze indukovat
vykon potrebny k tomu, aby to z te repro bylo slyset...

VF> a  detekce  se provadi na nekterem polovodicovem prechodu kdesi v koncovem
VF> stupni.

Jaka detekce, ceho? Tady uz mi znalosti chybi :/

Myslite  to  tak,  ze  kabel  k  repro funguje jako antena po ktere se dostane
signal  do  koncoveho  zesilovace  a  odtud  uz  jako audiosignal opet zpet do
stejneho vodice? To asi ne, to by melo na ruchy vliv nastaveni hlasitosti...

Idealne   tedy   asi   vymenit  kabelaz  za nejakou poctivou (stineni)? Ono to
pri nizke hlasitosti muze docela rusit.

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy