ADMIN: Prilohy v konferenci

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Středa Leden 4 19:50:45 CET 2006

Jednou jsem taky posilal nejaky obrazek do konfery, mel cca 200kb
(nechtelo se me to nahravat na muj web a potom prilozit link) a email se
me vratil s tim ze je moc velky... Tak nevidim duvod proc neudalat
omezeni. Ale pro pripad ze nekdo potrebuje poslet velky soubor, bych dal
do vracene zpravy postup jak pokracovat dale, pripadne i kam ulozit
potrebny soubor a ten kdo bude mejt zajem si ho muze stahnout. Pokud
nema tazajici zadny web nebo jine misto kam soubor ulozit, stroj by
vygeneroval login a heslo pro ulozeni na privatni misto webu konference
a tam by priloha byla treba tyden, to je podle me nejlepsi reseni. A do
konfery se posle jen link kde se data nachazeji...

Pavel Prochazka.zde.cz