Dalkove studium na VS

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Středa Leden 4 19:02:12 CET 2006

Bc. Karel Minarčík napsal(a):

>Mozna to tu nepatri, ale chtel bych se zeptat, pokud studujete dalkove
>na VS, jak to resite v praci s uvolnenim do skoly.
>Ja dodelavam dalkove elektrofakultu, vyuku mam co 14 dnu v patek,
>vetsinou pres cely den, Normalne si na vyuku beru dovolenou, ale te je
>jenom 20 dnu rocne a jeste musi zustat na tyden po vanocich, kdy se v
>nasi firme nepracuje. Firma mi nechce poskytovat dalsi volno (i
>neplacene), a kdyz mam treba vyuku jenom rano, tak mi odmita povolit
>pozdejsi prichod do prace.Jak to resite vy? Díky.

Myslím, že všechno je jen o dohodě, nicméně někde jsem kdysi četl (než
jsem s tím taky začal), že NELZE studovat na "tajňačku" ;) Zaměstnavatel
s tím musí souhlasit a nějak to papírovat... takže když řekne ne, tak
smůla .. každopádně bych doporučil pokec s právníkem.

Ze zákona (viz. např.
http://www.tiscali.cz/jobs/jobs_center_040319.711835.html) je v ČR na
studium placené volno 14 dnů na školní rok, na každou zkoušku (nejsou
zmíněny zápočty a kolokvia) dva dny, na státnice 80 dnů.

Moje podmínky:
14 dní placeného volna na školní rok, dva dny na každou
zkoušku/kolokvium/zápočet, státnice dohodou. Smlouva na neomezenou dobu,
v případě vypovězení ze strany zaměstnavatele nic, v případě vypovězení
z mojí strany do tří let po ukončení studia smluvní pokuta do maximální
výše 10.000,- Kč za semestr (tzn.že taky nemusím platit nic, když na to
přijde a rozumně se domluvíme).

T.V.