ADMIN: Prilohy v konferenci

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Leden 4 19:00:43 CET 2006

RVsoft napsal(a):
> Prosim vsechny konferujici, aby omezili prilohy na snad kompromisnich
> 50kB pokud to situace nutne vyzaduje. Neni to sice zatim omezeno na
> serveru, ale pracuje se na tom.

Porusim zasadu "neodpovidani na admin prispevky" - snad to neni dogma,
tim spis, ze tento prispevek chapu spis jako prosbu ci podnet...

Tedy k veci: s omezenim velikosti souhlasim a sam se snazim takto chovat
- jde o zakladni ohleduplnost k ostatnim. Jen si s ohledem na dnesni
stav netu (a to beru v uvahu i dial-up) myslim, ze by onen limit mohl
byt 100kB - tedy pokud je skutecne nutny onen striktni strojovy filtr.
Ja osobne bych dal prednost dobrovolnemu sebeomezeni prispevatelu, coz
by umoznovalo vyjimecne onu hranici prekrocit, pokud by k tomu byl duvod.

Neskodilo by ale zaroven tento fakt nekde jasne a opakovane uvadet,
mozna i v textu pod carou, ktery je v kazdem prispevku (neco jako
*NEPOSILEJTE DO KONFERENCE PRILOHY VETSI NEZ 100kB*).

--
Jirka