Dalkove studium na VS

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Leden 4 18:27:45 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 4.1.2006:

> Zamestnavatel se drzi porekadlem: Jsi v praci, tak pracuj, tedy
> spise hodnoti odsedeny cas,pracuji jako programator, premie za dobre
> vykonanou praci ve firme nikdo nepamatuje,

Ja jsem si myslel, ze za dobre vykonanou praci snad dostava
zamestnanec mzdu. Nebo je to snad tak, ze mzdu dostava za to, ze si
tam prijde sednout, a kdyz snad navic jeste dobre pracuje, mel by
dostat jakesi premie?

> jakekoliv prispevky (na vanoce,stravenky,prispevek
> dovolenou,dovolena navic,apod..) neexistuji.

:-) Jo, prispevky na vanoce, na dovolenou, trinacty plat, ctrnacty
plat...

> Firma dela i do elektroniky, ja studuji predposledni rocnik
> elektroniku, ale cilem podnikatele je spise vystavit zakaznikovi
> fakturu a k tomu vzdelane zamestnance nepotrebuje, takze ani nijak
> nepodporuje vzdelavani zamestnancu.

Prispevkem na dovolenou? Nebo jak nepodporuje?

> Plat je nizky, zdaleka nedosahuje prumerne mzdy v CR, podle mzdoveho
> pruzkumu to spis sedi na cisnika :-(,

Proc tam tedy pracujes? Proc nejdes jinam? Proc se sam nestanes
vykoristovatelem a nezamestnavas ostatni?

> pritom byva ve firme fofr a prace je narocna, v jinych firmach je to
> ale z doslechu stejne, pokud by se situace zhorsila, dam vypoved a
> najdu si nejakou treba manualni praci, kde by mohl zamestnavatel
> tolerovat patecni volna (treba sber psich hovinek, mozna se nas pak
> na ulici s lopatkou sejde vice vysokoskolaku a budem si moci
> zanarikat nad tim, ze jsme se radsi nevyucili:-). Karel

No, Karle, co jsi cekal? Ze vystudujes vysokou skolu, vylezes s
diplomem na ulici, prijede dlouha limuzina, otevrou se dvere,
nastoupis, tam bude sedet pan manazer s vynikajici smlouvou,
podepises, budes chodit 4 dny v tydnu do zamestnani (schvalne nepisi
do prace, ale do zamestnani), tam dostanes vsechny vyrobni nastroje,
bude o tebe dokonale postarano, budes si tam moci za 8 hodin odvest
"dobre vykonanou praci" a take si dojit na obed, nejake svacinky a
kuracke dychanky, kazdy patek si pekne z postylky pres homebanking
zkontrolujes nadprumernou mzdu, premie, prispevky na dovolenou, na
vanoce, na narozeniny, na svatky (celeho pribuzenstva), na diskoteky,
na prochazky, na projizdky po meste, na skoleni, na vyuku jazyku, na
casopisy, na soucastky, na plosne spoje apod.?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz