OT: Virus na Nokii 3330 - aneb co vse se muze stat

Pavel Kadecka mjfox@centrum.cz
Středa Leden 4 13:04:07 CET 2006

Hm, stalo se mi neco podobnyho - soukromej telefon mam Siemens, co se umi zamykat sam, pak jsem dostal sluzebni Nokii a ve chvili kdy jsem ho mel v zadni kapse kalhot, tak mi celkem bezne posilal SMSky (prazdny - bez textu) na 1. cislo v seznamu. Pak mi kolega vola a povida "zamkni si telefon, posilas mi SMSky".

;-)

P.K.