OT:[Mech] Vřeteno na CNC frezku, pouze upinaci hlava na hřidel i

hwnews.martin.vorel@arms.cz hwnews.martin.vorel@arms.cz
Středa Leden 4 12:45:43 CET 2006

No tak tu cenu bych jeste akceptoval :) ale ja si ja radsi udelam
sam...teda jestli me znamej pusti k brusce. :E
Jinak jeste mala otazka...nevite kdo umi udelat radialni zavity do
posuvovy kaleny 62 hrc tyce? Teatechnik mi udela M6 zavit za 1500, coz
teda akceptovat nechci :/ ...  Dam tak 500 za zavit.

Jinak verim tomu ze cinani by tu hridel udelali za 500 :] .. pul ciny pry
zije za mene nez 2usd na den... (kde jsem tuhle informaci ziskal by me
teda zajimalo..) Za posledni dva dny jsem prosel/precetl 14000 prispevku
tehle konference od zari a mam ted v hlave docela informacni gulas :p

Diky M.