OT:[Mech] Vřeteno na CNC frezku, pouze upinaci hlava na hřidel i

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Leden 4 11:57:52 CET 2006

Jelikoz ted na vretenu zrovna pracujeme mohu Vam rict jak to mame
udelane my.

Dole na hrideli jsou osazena dve kuzelikova loziska 30202 BEHAM (jedno
za cca 400Kc bez DPH) proti sobe, ktere budou zachycovat radialni i
axialni sily a budou vymezovat axialni vuli vretene - tim ze je bude
mozno k sobe stahnout. Nahore na hrideli bude osazeno bezne kulickove
lozisko (nevim oznaceni dxD je 12x28mm).

Co se tyka tech otacek vs zivotnost - tohle bude otazka hlavne toho jak
dokazete ty loziska mazat - idelani je olejovou mlhou a nebo holt
prikapavat olej a ten zachytavat.

RadekCX