ochrana spravne zapojeneho 3F kabelu

nokam@centrum.cz nokam@centrum.cz
Středa Leden 4 10:28:02 CET 2006

To by šlo řešit několoka způsoby, jde o to, k čemu máte blíž. Snad nejjednodušší řešení je "fázová ochrana", spočívá na tom že tři relé, každé zapojeno na jednu příchozí fázi proti společnému N (PEN). Spínací kontakt každého relé je spojen do série. Jedna strana kontaků je připojena na libovolnou fázi a druhá je opět přez cívku výkonového stykače na N. Jistě je  více řešení třeba s optrony, ale princip zůstává.
Kamil Novák
nokam@centrum.cz