DCF prijimac od Conrada

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Leden 4 08:55:09 CET 2006

No to je jedine z ceho mam obavu. Ty poslana schemata (modulu od
henleina) jsou dve a kazde jinak zapojene a jedno ma dva krystaly druhe
jeden. Nevim bohuzel, ktere se vyrabi ted, ale vzhledem optimalizaci
ceny bych to videl na to jednokrystalove.

Nemohl byste se mi nekdo podivat z tech co jej mate doma jak je ten
soucasne prodavany modul udelanay a kolik ma krystalu?

V pripade jen jednoho krystalu bych mozna radeji dobastlil ten
tranzistor a stabilizaci do toho vaseho prijimace - radeji chci mit
jistotu lepsiho prijmu.

RadekCX