Re: OT:[Mech] Vřeteno na CNC frezku, pouze upinaci hlava na hřideli

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Středa Leden 4 06:22:24 CET 2006

Hloupy dotaz.
A neslo by pouzit princip klestin z byvaleho Narexu?
http://www.depragindustrial.de/cz/p_a15b01c03.htm
A ty si nasledne u nich objednat?
Vyrabeli mi (a vcelku ochotne) kdysi klestiny specielne na karbidove vrtaky.
Ale je taky pravdou, ze to bylo v dobe ceskeho vedeni firmy.
Mozna by pro ne nebyl az tak velky problem vyrobit i tu hridel na miru.
JURP