Technika (bylo: Re: DCF prijimac od Conrada)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Leden 4 03:20:33 CET 2006

Jo, to by byla panečku konstrukce.

Totálně mechanické hodiny s kyvadlem. Vše řešené mechanicky, včetně
digitálního displeje, který je realizovaný pomocí destiček, které jsou z
jedné strany černé z druhé strany pozlacené.
Jinak mechanika provedená v kombinaci leštěné dřevo, mosaz, ocel, titan,
zlato.

A přesnost zaručit rubidiovým oscilátorem, pověšeným na GPS, který přes
fikaný algoritmus brzdí či urychluje kyvadlo pomocí cívky která
ovlivňuje to kyvadlo.

Tomu bych říkal výzva. :-)))

Ale asi by se nikdo nechtěl připojit k takovému rekreačnímu projektu.
Nebo se pletu ?

Zdraví PavelK