Technika (bylo: Re: DCF prijimac od Conrada)

Středa Leden 4 00:08:40 CET 2006

Ha chysták :) Vypadlo mi slovíčko "digitální" u těch hodin. Prostě to
byly digitální hodiny s kyvadlem :) Zbytek je také moc hezký, ale tohle
mi utkvělo v kebulce.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Jirka napsal(a):

>Tam nejsou jen jedny... Cela expozice casu (tam je to snad
>nejvyraznejsi), ale i vsechny ostatni jsou ukazkou toho, co lidi umeli
>uz pred davnymi lety (a s podstatne mensi urovni vybaveni). To museum by
>meli povinne navstevovat vsichni ti, co se zhlizeji pouze v budoucnosti
>a mysli si, ze vsechna technika, principy a objevy jsou zalezitosti
>nedavne doby.
>
>Je ovsem otazka, zda takovy frikulin s mobilem na machrsnuce je podobne
>veci vubec schopen vnimat...

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0552-4, 30.12.2005
Testovano: 4.1.2006 0:08:55