Prestupna vterina o silvestru (a DCF77...) -- zaznamenali jste? (a podiveni nad hodinami v televizi)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Leden 3 23:47:10 CET 2006

Tak by som aj ja povedal. Co som tu napisal, ze som si pisal sam soft
na prijem DCF, tak vtedy som o priestupnej sekunde ani nevedel. Soft
funguje tak, ze jeden cas je odvodeny od X-talu jednocipu - tento sa
zobrazuje. Na pozadi pocas preruseni bezi druhy "proces", ktory
vyhodnocuje DCF a ked prijme korektny udaj jednak podla signalu
(trvanie poklesu amplitudy so zadefinovanou toleranciou), potom podla
paritnych bitov a aj logicky (60. sekunda by sa vyhodnotila ako
chyba..), tak sa zasynchronizuje "hlavny" cas, jednak udaj o datume a
case a tiez okamih zaciatku 0-tej sekundy.

miro