W XP CZ se preply do anglictiny

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Leden 3 22:19:10 CET 2006

Tak v tom případě se nejedná o CZ Windows, ale o ENG verzi s aplikovaným
MUI, obvyklá věc u notebooků a PC nadnárodních výrobců. Česká verze se
nedokáže sama od sebe přepnout do angličtiny, jedině aplikace SP nebo
významných update v ENG se dokáže část Windows "přeložit" a s tím zase jen
tak nebudou souhlasit Windows. Jazyk by mělo jít změnit v Regional Options,
změnu možná bude třeba aplikovat na všech účtech.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death