OT:[Mech] Vřeteno na CNC frezku, pouze upinaci hlava na hřideli

Rt jr@siliconbrain.biz
Úterý Leden 3 21:33:28 CET 2006

> Musim se bohuzel vratit k tematu na vretene a cnc frezky :-)
> Rozhodl jsem se pouzit motor s prevodovkou ale mam problem
> do ceho upnout nastroj......bohuzel jsem koupil v OBI "presne klestiny"
> - no nebudu to dale rozebirat.......fuj :-D

Koukam, ze byste samopal na prepadeni banky nejspis kupoval v
hrackarstvi :-)).

> Hledam upinaci hlavu s klestinami 1- 3,2mm (pokud bude vice tim lip)
> (nejlepe vcetne hridele)
> Mate nekdo tip???

Zkuste treba
http://www.azk.cz/chucks.php
http://www.unitool.cz/katalog/upinace/s14.htm
http://www.pilanamct.cz/iso/kat605.htm

nebo do Google zadat "klestiny" a vyhledat cesky.

Jen, proboha, zadne vykriky drahy, drahy... Kvalita se plati.
--
Rt