DCF prijimac od Conrada

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Leden 3 21:31:58 CET 2006

Ten muj modul ma napajeni 1,5- 5V, takze pokud mate procesor na 3V, je to
akorat. Ten tranzistor to ale zinvertuje, takze musite sahnout do programu.
Kdyz tyhle moduly zkousim, mam na to takove udelatko se starou baterkou 3,6V
z mobilu a ledku spinam pres BSS138.
Andel

----- Original Message -----
From: "RVsoft" <rvicek@quick.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 03, 2006 8:47 PM
Subject: Re: DCF prijimac od Conrada

Je tam ten samy svab od Temic, ale predpokladam ze tu spotrebu navic ma
na svedomi ten tranzistorovy stupen co invertuje vystup a stabilizace
zenerkou.

S dekodovanim si hrat nemusim, pac v tech hodinach by to uz vsechno melo
byt naprogramovane - staci jen pripojit signal DCF.

Ja si ten modul od Vas rad koupim, ale v tech hodinach je 10k pull-up
proti 5V. Takze predpokladam, ze bych tam musel dobastlit jeste jeden
tranzistor. Takze jsem temr na tom samem co ten conradi modul. Jake ma
napajeni ten Vas prijimac?

Dival jsem se na ty zapojeni od Conrada a jeden ma zapojeni se dvema
krystaly a jeden s jednim - nevim ktery se ted prodava? V cem je rozdil
mezi tim kterym zapojenim?

RadekCX