ISP programovani

Slavomir Tomascik hw_tomascik@zoznam.sk
Úterý Leden 3 21:28:41 CET 2006

skuste nepripajat krystal, ale zdroj hodinoveho signalu, nakolko, ak mate
naprogramovane fuse na external clock, tak krystal nebude (asi) fungovat.
Mozu tam byt este dalsie problemy. Nemate napr. na signale RESET\ nieco
zavesene (watchdog a pod.)? SmartProg ma signaly ISP konektora oddelene 1k3
rezistormi (vid ctrl+F1 v ovladacom programe), takze ho nieco moze pretlacit.

S.T.