DCF prijimac od Conrada

Úterý Leden 3 20:39:26 CET 2006

Hezý večír :)

    někde jsem viděla krásný dekodér DCF bez procesoru :) Mám pocit že
to bylo poslední číslo KTE, ale ruku do ohně za to nedám (svojí). Můžu
se zkusit podívat, někdy až nebude tma. Je to moc hezká konstrukce a
určitě k digitronům sedí více než procesor. Když už tedy není použito
kyvadlo.

    Jedny hodiny s kyvadlem jsem viděla v technickém museu :) Nádhera a
radost pohledět :)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Vladimír Anděl napsal(a):

> Vlastne jakypak
>program? K digitronovym hodinam patri dekoder z posuvnych registru z
>germaniovych tranzistoru, pripadne z obvodu rady 74 :-)))

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0552-4, 30.12.2005
Testovano: 3.1.2006 20:39:42