DCF prijimac od Conrada

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Úterý Leden 3 20:34:33 CET 2006

  Mam tento prijimac v panelaku na vychodni stene, tzn. mnoho zdi z
zelezobetonu smerem na zapad, a trva to i nekolik hodin nez se po
vypadku chyti, vetsinou az v noci. Je ale pravda, ze jsem optimalni
misto nehledal. Druhym faktem je, ze je vyrazne horsi nez prijimac,
ktery jsem delal podle AR 8/94 s A244D. Ten je na temer stejnem miste
a hodiny s nim se chyti prakticky hned prestoze maji mnohem prisnejsi
podminku pro start (jsou to jine hodiny).

  Jinak stavel jsem tyto hodiny jako novy vnitrek legendarnich
sovetskych "Elektronika 4", tak aby hezky zajely do puvodnich drazek.
Chtel jsem i ten prijimac mit uvnitr ale nakonec je na stinene
dvojlince asi 6m dlouhe.

  Takze shrnuto: prijimac "jaksi" funguje i 600km od vysilace schovany
za panelakem asi 8m nad zemi.

S pozdravem,
  Novalex