OT: zase ceny (bylo: Re: DCF prijimac od Conrada)

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Leden 3 20:27:19 CET 2006

RVsoft napsal(a):
> Ach jo a muzete mi vysvetlit proc by mely byt moduly p.Andela prodejne
> kdyz by umely to same jako ty za 300Kc?

To nam neprislusi posuzovat. Prodejnost ci neprodejnost je vyhradne veci
prodejce/vyrobce a je to jeho odmena ci trest mimo jine i za nejak
nastavenou cenu.

> Proto jsem se ptal v cem je jejich vyhoda kdyz se vyplati nekomu za
> modul DCF od neho dat 10x tolik.
>
> Je mi jedno za kolik si je p.Andel vyrabi a prodava, ale ptal jsem se po
> funkcnosti, kterou si mam zaplatit.
>
> A to je moje pravo jako zakaznika - vedet za co platim!!!

To jiste, ja jsem to ale nechapal primarne jako dotaz na technicke
parametry.

No nic, nechme toho, nez zacne admin protestovat. Znate ho.

--
Jirka