Prestupna vterina o silvestru (a DCF77...) -- zaznamenali jste?

Tony Malecky tony@malecky.cz
Úterý Leden 3 17:56:26 CET 2006

To spolu souvisi, pokud je to jak jsem psal, tak u vetsiny dcf budiku
(ty co jsou na baterky) je prijimac vypnut krom casu kdy se
synchronizuje....

Jinak receno, podle mne se programatori naopak chovaji usporne k
baterkam a o tom ze nejaky bit je nastaven vubec budik nevi...

Tony OK1HMA