Proc a jaky OZ na vstupu AD

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Leden 3 12:29:46 CET 2006

Zdravim,

mel bych jeden teoreticky dotaz do fora. Abych mohl rozsirit
meteostanici o mereni tlaku musim pripojit to boschacke cidlo na AD
prevodnik a ten na MCU. Jeden ochotny kolega mi poslal AD7683 a ja ted
resim jak udelat vstupni cast aniz bych mel poneti jake parametry ma
vystup (impedance a maximalni proud) cidla.

Vim, ze napeti vystupu cidla nemuze byt vyssi nez napajeci, a ze
korektne funguje kdyz jej zatizim beznym merackem za 200Kc na rozsahu 2V.

Jde mi o to zda musim pouzit nejaky OZ na vstupu AD a take jak by mel
vypadat vstupni filtr - bude se merit pomalu menici se DC napeti. Mam
zde volne tri kousky OZ OPA623, ktere by mely byt vice nez dostatecne
kvalitni, ale neni jak asi potrebuji "rail to rail".

RadekCX