WiFI -- : Novela VP zefektívni kontrolu a zníži rušenie v pásme 2,4 GHz

Tony Malecky tony@malecky.cz
Úterý Leden 3 00:30:57 CET 2006

Proboha clovece kazdemu je uplne jedno co tim prenasite nebo neprenasite
a kam se pripojujete.. Stejne jako je kazdemu jedno jestli je Vas
provider sidliskovy nebo nadnarodni.

Jednou je to vysilaci zarizeni a evidentne je v provozu (prijima a vysila).
Odpovezte si otazku kterou jsem uz jednou psal, a to kdo je
provozovatelem daneho vysilaciho zarizeni, a pokud dojdete k odpovedi ze
to jste vy, pak doporucuji zachovat se podle te vyhlasky...

Tony OK1HMA