Osadzovanie DPS

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Leden 2 22:18:09 CET 2006

neviem presne ceny, ale vzhladom na maly pocet kusov (serie 5-150
dosiek) su velmi dobre. V kazdom pripade vyrazne lepsie ako keby to mal
niekto osadzovat rucne a seriu 5-10-20 kusov nevezme hocikto lebo je
toho proste malo. Jednostranne osadenu eurokartu nam robia za jednotky
eur, casto tam su aj mechanicke komponenty ako tieniace krabicky, VF
konektory a pod. Ceny suciastok su vyborne, niekedy sa az cudujem ako to
ten chlap robi :-) Aspon pre4 mna plati, ze vyrabame vedecke pristroje
na nekomerncne ucely, takze sa pri suciastkach netahame o haliere.
Dolezite je ze vsetko vybavia za mna a ja sa namiesto zhanania suciastok
mozem venovat vyvoju.
Skusali sme aj spolupracu typu rucne nam osaddte prototyp "co dum dal"
za nejaku fixnu cenu (povedzme 5,- za smd suciastku), pokial to bude do
povedzme 2 dni hotove. Zatial sme to vyskusali asi 3 krat, ale k plnej
spokojnosti. Mne to usetri plno casu, nemusim znasat suciastky do
jedneho sacku, nemusim otravovat nasich vysoko vykonnych a ochotnych
francuzskych kablovacov/osadzovacov a tak ;-)
b.