Jaký logický analyzátor ??

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Leden 2 19:33:33 CET 2006

Zdravím,

vypadá to, že budu potřebovat koupit nějaký logický analyzátor, tak jsem
se chtěl zeptat, jestli má někdo pokud možno osobní zkušenosti s nějakým
analyzátorem, co se připojuje na PC přes USB nebo jiný port (např.
Ethernet).

Požadavky moc náročné nemám, stačilo by mi zhruba 32 kanálů (64 by bylo
lepší, ale 32 stačí), nějaké trochu chytřejší spouštění (logické
kombinace, více úrovní triggeru), časová analýza do cca. 200 MHz (bude
to víceméně pro mikrokontrolérové aplikace) a čím větší paměť, tím lépe.

Z hlediska software na PC bych celkem užil nějaké možnosti analýzy
komunikačních protokolů typu RS-232, I2C atd., eventuálně možnost
softwarových pluginů třeba pro převod datová sběrnice --> instrukce
procesoru.

Předběžně jsem si vyhlédnul např. http://www.pctestinstruments.com/ a
některé další. Ale zajímá mně, jestli nemá někdo s podobnými přístroji
zkušenost a jestli neexistuje něco lepšího. Tím pochopitelně nemyslím
Agilent :-)

MiniLA vynechme, ten je sice fajn (mám ho doma), ale já potřebuju něco,
co po vybalení z krabice funguje a k čemu se dá posadit člověk, který se
naučí obsluhovat software a začne něco dělat.

Zdraví PavelK