pro pritomne modelare

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Leden 2 19:27:30 CET 2006

Sveho casu jsem kolegovi pomahal pri stavbe turbiny a je to celkem draha
sranda, klasicka loziska v tom vydrzi radove minuty (jeden let) a specialni
japonska keramicka loziska radove hodiny, pri cene cca 2000 / ks. Komercni
turbiny uz lze koupit od 50k do 150k Kc. Postavit turbinu lze za mene nez
20k Kc, ale chce to vice nez dobre vybavenou dilnu, odlit turbinove kolo je
fakt opruz.

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of J. Polivka
Sent: Monday, January 02, 2006 3:34 PM
To: HW-news
Subject: Re: pro pritomne modelare

Zdravim,

byl jsem tam take. Tu cenu tam sice rikali a byla nechutne vysoka, ale asi
bych si nyni vymyslel.

Jinak tady by to ero melo byt i v detailu.

http://mklipence.wz.cz/akce_obr05/image63.JPG
http://mklipence.wz.cz/akce_obr05/image58.JPG

Jindra Polivka

Jo, jety jsou moooc krasne. Ale stoji to hodne penez a musi se to umet hodne
dobre pilotovat. Ja bych na to kuraz nemel, ja jeste tak vetron, mensi
motoracek nebo elektrolet.

Mimochodem, letos v lete jsem v Lipencich videl vec, ktera je snad jeste
impozantnejsi nez tryskac. Prijel tam jeden Nemec a privezl cca. 3 metrovy
akrobaticky model, ktery mel turbovrtulovy pohon. Vyrabi to tusim Graupner a
je to resene tak, ze turbina pohani vrtuli pres dvoustupnovou prevodovku. Uz
nevim presne, kolik to stoji, ale rozhodne vic nez osobni vuz stredni tridy.

Zdravi PavelK