OT Software pro e-shop, redakcni system ?

APa navrhpcb@centrum.cz
Pondělí Leden 2 14:44:11 CET 2006

> palikace (coz ve
> prevazna cast
>
> Uzivatel? Neni nahodou tazatel programator? Uzivatele si
> predstavuji spis ty, kteri budou e-shop ovladat, kupovat atd.

A ja mel za to, ze to ma pro sve potreby :) V cesku je stale vetsina lidi
takova, za sam si vsechno udela, aby nemusela platit :-) Je otazka, zda je
to dobre nebo spatne.

> Nejake naznaky jako dokumentace je, ale nevim, proc bych to
> mel nekde verejne vystavovat. V zadnem pripade to nehodlam

Kdo rika, ze to ma byt zadarmo? :-) myslel jsem nejakou prezentaci, demo a
cenu.

Urcite je lepsi kdyz nekdo udela neco na zaklade nejakeho systemu, udela to
do cestiny na ceske pomery (DPH s/bez) a nabidne k tomu podporu (za nejaky
penize), nez kdyz si to necha jen pro sebe, no ne?