OT Software pro e-shop, redakcni system ?

MK info@mcu.cz
Pondělí Leden 2 12:00:00 CET 2006

> Je nejaky, ktery zvlaste oslovil?

Ale jiste ze jsou :-))))
Pro prodej do CR/SK bych jednoznacne zvolil Joomla eCommerceEdition (odkaz
jsem sem jiz daval) Nevyhodou je mizerna podpora multyjazycnosti, ale to by
v pripade eshopu pro CR/SK nevadilo. V roadmapu Joomly je planovana podpora
pro multyjazycny frontend, takze je nadeje, ze takto bude bezet i modul
eshopu.

Pro prodej do EU/svet bych asi sahle po ZenCart, je to sice odvozenina od
oscommerce, ale opravdu povedena. Nabizi jak multyjazycnost, tak i sirokou
skalu platebnich a dopravnich metod, moznost hotovostniho prodeje "z rucky
do rucky", povedenou spravu eshopu s uzitecnymi prehledy/statistikami.
Existuje i integrace ZenCart do Xoops-u (vcetne CS lokalizace), ale zde
narazite na ten nejvetsi problem vsem beznych CMS - chybi podpora
multyjazycniho frontendu

Vpravde mam temer nulovy prehled o komercnich produktech. To co je nabizeno
v CR me nijak zvlast nenadchlo.

A zapomnel jsem na jeden opravdu pekny CMS - CampSite
(http://www.campware.org/)

S pozdravem
MK