Logicky analzyator na LPT

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Leden 2 10:26:51 CET 2006

Martin Zaruba napsal(a):
> Protoze zajemcu je vice, dal jsem jej na
> www.volny.cz/swz/UsePort.zip
>
> Zip nekam rozbalte a zkopirujte soubor useport.sys do
> %windir%\system32\drivers. Spustte program UsePort.exe. Do leveho okenka
> zapiste rozsah adres, ktere maji byt uvolneny. Napr. pro paralelni port LPT1
> je to 378-37F. Stisknete Start. Port by mel byt volne dostupny. Alespon na
> W2000 mi to tak chodi.

1) predpokladam, ze toto je treba udelat pred kazdym spustenim programu,
ktery na port ma pristupovat - je to tak?

2) lze toto provest z prikazove radky (spustit useport.exe s nejakym
parametrem) aby se cela akce vcetne spusteni "hlavniho", tedy na port
pristupujiciho programu dala napsat do nejakeho *.bat?

--
Jirka