Ctecka caroveho kodu

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Leden 2 09:55:29 CET 2006

My bereme od Bartechu (www.bartech.cz), dřív jsme taky brali od Eprinu
(www.eprin.cz). Bartech zaručeně nabízí takové zařízení, dokonce tam je i
možnost posílat data přes GPRS, je tam Windows .NET, takže se dá i napsat
aplikace na míru (http://www.bartech.cz/terminaly/pa962.htm). Nejspíš ale už
uvnitř bude použitelný SW, zas tolik jsem to nezkoumal. Každopádně cena
tohoto zařízení není nízká, ale možná mají něco jednoduššího. Ty nejlevnější
čtečky pak mají jenom interní paměť a zapojují se přes port (obvykle COM
nebo USB, málokdy nějaký speciální port) do PC a data se tam hážou dávkově.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death