OT Software pro e-shop, redakcni system ?

APa navrhpcb@centrum.cz
Neděle Leden 1 12:54:36 CET 2006

> Momentalne je snad v CR jedine dostupna od KB a CSporitelny,

CSOB a KB jede pres Muzo, CSAS ma vlastni reseni; pres Muzo se imho
pripravuje treti (info z listopadu).

---

> :-) Jsem zcela presvedcen o tom, ze vetsina z tech 95%
> ucastniku teto konference, kteri napisi "nejaky ten program",
> take dokaze zabit a naporcovat kravu - a to stejne kvalitne
> jako ten jejich program. :-)

Jasne, podle navodu, co si najdou na inetu :-) Z fleku bez dokumentace tezko
(pokud tedy to ma byt kvalitne) :-)

---

> Slušný rozbor :-) trošku jsem se taky porozhlížel o možnostech
e-platebního styku a je dost možné že bude nutné, v případech kde to lze,
použít platby oklikou např. PayPal, než čekat na rozumnou implementaci od
tuzemských BD.
Miloš Dašek

No a jak chcete přes Paypal legálně inkasovat! platby, to jde?