LED kontrolka na 230 AC

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Únor 28 22:42:44 CET 2006

28. unora 2006, 22:21:39

1.  Okolo 5V nebo mene. Snad vam neco rika pojem zaverny proud diodou.
Myslite ze vzdy musi byt pro D destruktivni ?

2. Zkuste se prosim zamyslet jaka je u 3mm LED povrchova vzdalenost mezi
vrchlikem pouzda ( krery je casto pristupny doteku ) a privody
pripojenymi k siti. Pozadovana hodnota pro kat. II je, pokud mne
neklame pamet 5 ci 6 mm, coz u teto LED nastava stezi. V mem zapojeni
je alespon sitove napeti "oddeleno" rezistorem.

Netvrdim ze moje zapojeni je vzdy nejlepsi a uz vubec ne ze je jedine
mozne ale pokud diskutujeme o vyhodach ci nevyhodach, pouzivejme
prosim alespon trochu poctive argumenty.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz