LED kontrolka na 230 AC

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Únor 28 22:33:11 CET 2006

To je pravda, ale  pokud ma byt vse podle vsech "forfistu" ten odpor
musi byt "vysokonapetovy" .
Hlavne to ale s kondem 4,7M  dela slabounke zablesky.
Az budete mit cas, postavte si to s tim predradnym kondem ( ten odpor v
serii se da vypustit, takze tam mate pouze o diodu navic )
Blika to pak poradne a stale  to  malo zere a hlavne veskera energie jde
"do svetla "
U zapojeni s odporem se 99 procent energie zmeni v teplo. Byt  v teplo
za 10kc/rok.
No uz to nebudem pitvat, pripadam si jak male dite, co se hada, ze moje
auticko je lepsi, pte ma vyndavaciho ridice!

Ale stejne je ten kapacitor jako "predradnik" lepci hec!