Doporucte GPS modul - vyriesene

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Únor 28 19:44:11 CET 2006

No mate pravdu, sirf III s USB rozhranim som nenasiel.

Nakoniec rozhodovanie za nas urobil zakaznik. Mame a teda aj budeme
pouzivat modul od Laipac-u:
http://www.laipac.com/gps_uv40_eng.htm
Je tam pouzity nejaky SONY chipset (blizsie info, az ked to budem mat
na stole)

S tym, ze ma vystup cisty UART. Takze k tomu bude aj "USB prevodnik" od
tej istej firmy.
http://www.laipac.com/gps_usb-kit_eng.htm
Uvodzovky preto, lebo Laipac to ponuka ako Evaluation Kit, o com
svedcia aj rozmery. Oproti cistemu modulu, ktory je fakt malicky, je
toto tak 3x vacsie. Inac ako prevodnik je v tom CP2101.

No nas zakaznik, nas pan :-)

Vdaka za info,
miro