Generovani frekvence PICem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Únor 28 14:42:39 CET 2006

RVsoft wrote:
> No jasne ted uz piseme o tom samem viz moje veta, kterou jsme tady dole
> nechal. Budu proste hejbat s prednastavenim timeru.

To, to; lenze v tej vete stale placete nad trvanim samotnej prerusovacej
rutiny - ale to JE irelevantne! V skutocnosti potrebujete pohnut s
prednastavenim timeru nahor (teda nadol ale s casom medzi preruseniami
nahor), t.j. samotne trvanie prerusovacej rutiny vobec nevadi (ak uz
doteraz nevadilo).

Mimochodom, ak by ste sa znizili pre vnutro prerusovacej rutiny k
asembleru (neviem ako sa znasa asembler s Pascalom co pouzivate), asi by
sa ta prerusovacia rutina dala skresat, no odhadujem tak na stvrtinu...
Ale zopakujem, nie je to vobec potrebne.

> Navic mam k dispozici 16b timer (ten ted nevyuzivam) a z toho jen tak
> nevybehnu.

No tak to je asi najjednoduchsie riesenie.

> Jojo skoda ze me/Vas to napadlo az behem tehle diskuze, ale nekdy je
> dobre si to ujasnit jen tim ze to nekam napise.

Nojo, tak to byva...

wek