Generovani frekvence PICem

RVsoft rvicek@quick.cz
Úterý Únor 28 13:24:54 CET 2006

hmmm kilowaty... :-)))

Ted mne napada jestli by to cele nebylo lepsi ridit jen prednastavenim
timeru.

Odpadlo by mi testovani promenne rychlost na pocitadlo a i ta linearita
by mela byt zachovana.

Jen mi neni jasny kam az muzu jit - chapu dobre ze pokud budu mit
prednstavenej timer na 255 tak uz se hlavni smycka vubec nebude vykonnavat?

RadekCX