Generovani frekvence PICem

RVsoft rvicek@quick.cz
Úterý Únor 28 13:04:17 CET 2006

To by problem nebyl (v PICu je mista habadej), ale jde o to, ze v
pripade kdy je promena rychlost=1 tak mam frekvenci cca 4.5kHz a kdyz je
rychlost=2 tak je to o celou tretinu min. Proste se mi zmensuje
rozliseni. Aby tu linearitu nejak zlepsil potreboval bych jemnejsi
deleni. Hrubou silou to znamena zvysit taktovani a nebo vyuzit nejakou
periferii PICe najak jinak. Dalso cesta je zrychlit vyvolani preruseni
abych mohl vypoustet vic cyklu.

Jde mi o to zda neni nejake jine reseni, figl, kterym bych to nejak
obesel. Cilem je abych rozdelil frekvenci od 0 do 4.5kHz na 120 stejnych
kroku.

Mimchodem jak se da nejrychleji negovat v asembleru jeden bit na V/V
portu? Abych ho nemusel testovat?

RadekCX