odstraneni praskani z nahravky gramodesky

Pondělí Únor 27 21:41:16 CET 2006

Budu proklet ale zaslechl jsem na jedné archivní nahrávce pana Suchého konstatování: "Starý desky holt šelestěj...". Od té doby to respektuju.

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Stribrny, Vladimir
Sent: Monday, February 27, 2006 9:04 AM
To: HW-news
Subject: RE: odstraneni praskani z nahravky gramodesky

Mam velmi dobre zkusenosti s nize zminovanym plug-in modulem do
Sound Forge. Z hlavy si nevzpomenu na presny nazev a verzi.
Bohuzel oba produkty jsou licencovane. Pokud by byl zajem mohu
se doma podivat na presny nazev. Jinak ten plug-in se sklada ze
dvou modulu, jeden na odsumeni a druhy na lupance a praskani.

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný