Regulovatelne laboratorne zdroje

Tomas tomaw@volny.cz
Pondělí Únor 27 20:46:10 CET 2006

Mam DIAMETRAL P230R51D od roku 2001 zadne problemy v podstate neznicitelny.
Bezne se s nim treba v zime nabiji baterie do auta - pres 4A proudove
omezeni :-) .Pri ohrati chladicu si pousti vnitrni ventilator.

Veci na 3.3V jsem na to poustet nezkousel .Parametry okolo vystupniho
zvlneni a sumu nedokazu posoudit ale jeste se mi nestalo ze by v necem rusil
pripadne ze
by mi treba nabehem pri zapinani neco znicil.

Tomas Svoboda

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 27, 2006 8:35 PM
Subject: Regulovatelne laboratorne zdroje

Chcem sa spytat na nejake tipy na regulovatelne laboratorne zdroje.
Chceme nakupit nejake nove vybavenie do labaku a zbieram zoznam z
ktoreho budeme vyberat.
Poziadavky:
- laboratorny linearny regulovatelny zdroj
- analogove veci, viac kanalov. 0-30V staci, jednotky A stacia
- digitalne veci +5V, +3.3V jednotky A
- nizke vystupne zvlnenie a sum

Mam uz nieco od Agilentu, velmi zaujimave su tiez od Hameg-u
(http://www.hameg.com/163.0.html?L=0).
Na druhej strane spektra su zase nejake napr. od Diametralu. Su sice
low-cost, ale maju dost vysoky vystupny sum.
Zaujima ma skor doporucenie na zaklade konkretnych skusenosti, vygooglit
si viem tisice odkazov.
b.