LPC2106

Michal Krestan krestan@hw.cz
Pondělí Únor 27 13:48:19 CET 2006

----- Original Message -----
From: "Marek Peca" <marek@tynska.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 27, 2006 1:22 PM
Subject: Re: LPC2106

> Potreboval bych poradit s programovanim LPC2106 pres ISP. Mam board, kde
> je
> LPC2106 a pres UART0 se snazim jej naprogramovat. P0.14 mam na low,
> napajeni
> je ok, reset taky, ale vubec se mi nedari provest spojeni LPC2000 flash
> utility. Mam verzi 2.2.3. Krystal kmita na 7.3728Mhz, ale proste dal uz
> nic
> vic. Z LPCcka dokonce chodi i nejaka odezva zpet do PC.

Jaka?

Snazil jsem se poslat "?" z terminalu a vzdy dostanu "Synchronized". Kdyz
poslu zpet moji odpoved "Synchronized", tak na kazdy znak dostanu odezvu v
podobe rozsypaneho caje cca 50 dle meho nazoru naprosto random znaku, nebo
po odeslani celeho slova se to dostane do rezimu, kdy se znacne valit
nekonecna hromada znaku 0xF2, 0xF6, nebo 0xFA v ruznem poradi.

Asi tejden jsme se takhle trapili s jednim LPC2106 v miniARMu, az
jsme pak zjistili, ze je vadnej. Snad na tom nebudete stejne :).

Doufam, ze to tak nedopadne:-( Uz jsem LPC menil, tak to by musela byt asi
vadna cela serie.

        Michal