Stmievac

Josef sip@atlas.cz
Neděle Únor 26 22:48:45 CET 2006

Nedavno vysel v nejakem amaru stmivac ktery pracoval na netradicnim principu,
jako spinaci prvek byl nejaky FET a fungovalo to tak ze se sitove napeti usmernilo a
pri pruchodunulou ten fet zapnul a pak dle potreby nekdy behem pulperiody vypnul.
Celkem me to zaujalo, teoreticky by to nemuselo rusit je to jednoduche, podminkou
je samozrejme odporova zatez...

Jinak si myslim ze tem zarovkam to nemuze vadit.