Komunikacni protokol pro RS-485?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Únor 26 21:08:05 CET 2006

Nechal jsme se uvrtat do projektu v kterem by po komunikacni sbernici RS-485 melo komunikovat cca 40 zarizeni s MCU x51, teoreticky by na sbernici mel byt pouze jeden master (PC) a ostatni pouze slave.
Na druhou stranu si dovedu predstavit i vzajemnou komunikaci mezi x51 navzajem.

Nechce se mi vymyslet vymyslene a navrhovat si svuj vlastni komunikacni protokol, nicmen jsem nenasel zadny "standartni" protokol, idealne s dostupnymi a dobre komentovanymi knihovnami pro PC a x51.

Pri prolezani netu jsem narazil na projekt u-lan

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=118937
http://cmp.felk.cvut.cz/~pisa/ulan/dipl_kom.html

Mate s nim nekdo nejake zkusenosti nebo muzete doporucit jiny protokol ?

Dekuji