Slovensko !!!

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Únor 26 17:20:42 CET 2006

pozrite sa, internet je specificky v tom ze ludia su tam anonymni, takze
povedia aj to co by normalne v osobnom alebo telefonickom styku nikdy
nepovedali. Vidim ze ste nabruseni na Slovakov, ja vam to neberiem,
taktiez si castokrat poviem ze sa hanbim za to ze som Slovak. To je ale
takto vsade. Ked si to vezmeme cisto statisticky, tak v Cesku mate
idiotov ca. 2x viacej ako na SK :-)
Chodte sa pozriet na niektory internetovy chat a uvidite co sa tam
dozviete :-)
b.