Slovensko !!!

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Únor 26 15:17:15 CET 2006

Stav se na Amperu ... vyrikame si to osobne ...!!!!!

alespon se clovek zasmeje

Jako federalista jsem ale rad, ze vetsina rozumnych lidi uz prisla na
to, ze Cesi a Slovaci jsou si tak blizci, a patri k sobe.

Nastesti uz jenom staci mavnout obcankou pred policajtem na hranici a
jede se dal.

Jeste se tesim na to, az po ceste Mosty u Jablunkova na Cadcu budu muset
upozornit vnuky, ze jsme prave prejeli hranice (takto si z nas delaval
tatka srandu za mych mladych let)

A neco podobneho plati i o Polsku.

A kazdy narod ma svoje  + a - , dobre i pitome lidi.

.... a na polaky a slovaky mi nesahejte  ... diky nim si vydelam na
chleba  !!!

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

 WWW.ELEKTRONIKA.CZ