OT Foceni misto skenovani

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Sobota Únor 25 18:04:42 CET 2006

> Ne, to tedy nechcete a imho je to nesmysl, protoze vystup z OCR nejspis
> asi skutecne nebude tusit, co je nadpis clanku atd... Zkuste se trochu
> zamyslet a nechtejte od tech pocitacu zazraky.

Za uplny nesmysl bych to nepovazoval, dobre si dokazu predstavit (jak
napsat) funkci OCR programu, kterou naucite jakym stylem je dokument
psan a on pak vysledny text podle toho formatuje. Kvalitni OCR musi
predlohu hodne analyzovat takze osamoceny velky tucny text lze z velkou
pravdepodobnosti prohlasit jako nadpis a ten doplnit do obsahu. Pokud je
to kvalitne tistena a scanovana kniha asi neni problem uspesnost temer
100%. Nicmene tim netvrdim, ze takovy program existuje a ze je levny.

Pokud jde o OCR program tak kamarad si pred casem velmi pochvaloval
FineReader, ktery mel v praci. Rikal, ze to neni nijak super program ale
je za ty penize (stal tusim 5.000kc) velmi slusny, dobre ovladatelny
apod. Potreboval jsem prevest jednu tistenou lehce zazloutlou A4,
vysledkem byl text se 4 "preklepy".

Pavel